PHONE STORE ROSMALEN

Kunnen wij u helpen?

Met uw zakelijke telefoon wilt u altijd bereikbaar zijn. Wanneer deze mankementen heeft is het belangrijk om een snelle, betrouwbare partner te hebben die de problemen snel en vakkundig oplost voor u. Daar komt Phone Store Rosmalen om de hoek kijken, maar niet alles voor uw telefoon reparaties.

Phone Store Rosmalen is namelijk een betrouwbare partner met alle diensten onder één dak. Want u bent niet alleen voor telefoon reparaties op het juiste adres bij Phone Store Rosmalen, maar zij kunnen u ook adviseren welke toestellen voor u de beste zijn. Daarnaast biedt men ook Sim Only abonnementen aan en heeft men een ruim assortiment accessoires voor uw zakelijke telefoon en/of tablet.

klantenserice-phone-store-rosmalen

Algemeen

Wat is jullie adres?

Onze prachtige winkel is gevestigd in de Vreeburg 6 in Rosmalen.

Wat zijn jullie contactgegevens?

U kunt ons telefonisch bereiken op 073 – 689 22 83 of stuur uw vraag naar info@phonestorerosmalen.nl

Wat zijn jullie openingstijden?

Maandag: 12:00 – 18:00
Dinsdag: 09:30 – 18:00
Woensdag: 09:30 – 18:00
Donderdag: 09:30 – 18:00
Vrijdag: 09:30 – 19:00
Zaterdag: 09:30 – 17:00
Zondag: Gesloten

Met uitzondering van feestdagen.

Is er parkeergelegenheid voor de deur?

Op 50 meter loopafstand van de winkel is een parkeerplaats waar u maximaal 2 uur gratis kunt parkeren.

Reparatie

Kan ik op mijn reparatie wachten?

In de meeste gevallen zijn onze reparaties binnen één uur klaar. Mocht het voorkomen dat de reparatie langer duurt, overleggen we dit eerst met u.

Moet ik een afspraak maken?

Nee dat hoeft niet, maar dit raden wij wel aan. Als u zonder afspraak langskomt, bestaat de kans dat u langer moet wachten.

Welke kwaliteit onderdelen gebruiken jullie?

We gebruiken originele onderdelen waar mogelijk is. Voor iPhone scherm reparaties kunt u kiezen tussen een origineel scherm of  compatible scherm van de hoogste kwaliteit.

Wat is het verschil in kwaliteit?

Een origineel scherm heeft een sterker glas en mooiere kleurweergave als een compatible scherm. Beide kwaliteiten zijn uitgebreid getest en hebben een goede pasvorm.

Krijg ik garantie op mijn reparatie?

U heeft 6 of 12 maanden garantie op uw reparatie. Neem contact met op onze klantenservice als u problemen ervaart dan lossen wij het op.

Is mijn toestel nog waterdicht na reparatie?

We kunnen nooit garanderen dat uw toestel weer waterdicht is. We raden contact met vocht- of water dan ook sterk af.

Ik ben verzekerd, wordt mijn reparatie vergoed?

Er zijn een hoop verschillende verzekeraars en allemaal houden ze verschillende voorwaarden aan. Het is belangrijk dat u bij uw verzekeraar nagaat of de schade vergoed wordt.

Kunnen jullie een offerte of factuur maken voor de verzekering?

Ja, we kunnen zowel een offerte als factuur maken, deze kunt u dan indienen bij uw verzekeraar.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hebben jullie leentoestellen?

Ja, wij hebben meerdere leentoestellen. Vraag in de winkel naar de mogelijkheden.

Webshop

BESTELLEN

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor u uw orderbevestiging tot 4 uur later kunt ontvangen. Let op: Deze e-mail kan in uw spam- of ongewenste inbox terechtkomen.

Heeft u de bevestiging na 4 uur nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij versturen alle bestellingen met track and trace, hiervan ontvangt u de trackingcode per mail. Heeft u gekozen voor verzending zonder Track en Trace dan is het helaas niet mogelijk om uw bestelling te volgen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Uw bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U kunt u bestelling annuleren als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact met ons op om uw bestelling te annuleren.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde of beschadigde producten hebt ontvangen. U kunt het product kosteloos omruilen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Wat vervelend om te horen dat u uw product niet ontvangen hebt. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er online?

Wanneer u in de webshop een bestelling plaatst, kunt u veilig en eenvoudig betalen met iDEAL.

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze winkel kunt u contant betalen. Bestel een product en kies voor ‘Afhalen’ of kom langs om uw bestelling te plaatsen.

Waar kan ik een factuur voor mijn bestelling krijgen?

Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van uw verzendbevestiging. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe.

BEZORGEN

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf € 15 betaald u geen verzendkosten. Bij een bestelling onder de € 15 bedragen de verzendkosten € 4,50.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u vandaag vóór 16:30 uur besteld, wordt uw pakketje meestal de volgende werkdag geleverd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

U kunt uw product(en) eenvoudig online bestellen en ophalen in onze winkel, tijdens onze openingstijden. Kies bij het bestellen voor 'Afhalen'.

Afhaaladres

Phone Store Rosmalen

Vreeburg 6, 5241 EJ Rosmalen

GARANTIE

Hoelang garantie heb ik op mijn toestel?

U krijgt 24 maanden garantie op een nieuw toestel en 12 maanden garantie op een refurbished toestel, ook op de batterij. Als u echter extra zeker wilt zijn, kunt u 12 maanden verlengde garantie aanschaffen voor € 30,-.

Let op: Val-, stoot-, water- en vochtschade valt niet onder garantie.

Heb ik garantie op accessoires?

Dit staan online aangegeven per product. De garantie geldt voor productfouten / fabrieksfouten. Uiteraard valt normale slijtage of beschadigingen door eigen toedoen niet onder de garantiebepaling.

RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe meld ik mijn retour aan?

Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. Meer instructies vindt u op deze pagina

Kan ik een product ruilen?

Toch niet helemaal tevreden met uw aankoop maar u wilt een andere uitvoering van hetzelfde product hebben, dan is dat ook mogelijk.

Lees hier meer!

Kan ik een product retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. 


Lees hier meer!

Naar welk adres kan ik mijn retour sturen?

U kunt uw retour sturen naar het volgende adres:

Winkel / Retouradres:
Phone Store Rosmalen
Vreeburg 6
5241 EJ Rosmalen

Tip: U kunt ook met uw product naar de winkel komen.

Kan ik meerdere retourzendingen in een pakket terugsturen?

Retourzendingen kunnen niet samengevoegd worden. Wanneer u meerdere bestellingen retour wilt sturen willen wij u vragen om iedere order apart als retour aan te melden.

Ik wil graag mijn geld terug, hoelang duurt het voordat het op mijn rekening staat?

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen na binnenkomst. Nadat wij uw retour verwerkt hebben, ontvangt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

U begrijpt vast wel dat u de volgende producten niet terug kunt sturen:

 

  • (Draadloze)oortjes of headsets waarvan de verpakking is geopend
  • Screenprotectors waarvan het beschermvelletje vanaf is geweest
  • Producten waarvan de verpakkingen niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is
  • Producten met beschadigingen door eigen toedoen